Спеціальність: 075. Маркетинг
Освітня програма: Маркетинг
					
МАРКЕТОЛОГ - це фахівець, основним результатом діяльності якого є стійке функціонування і розвиток організації в конкурентному середовищі на основі гармонізації інтересів споживачів і організації
Перелік сертифікатів НМТ та вступних випробувань
для вступу на освітню програму
Бюджет/контракт
Що я буду вивчати?

Основні дисципліни, які складають професійну підготовку
- Менеджмент;
 - Маркетинг;
 - Поведінка споживача;
 - Маркетингова товарна політика;
 - Маркетингове ціноутворення;
 - Маркетинг промислового підприємства;
 - Маркетинг послуг;
 - Маркетингові дослідження;
 - Маркетингові комунікації;
 - Маркетинг у банку.
 
Основні задачі, які зможе вирішувати випускник в майбутньому
- Розробка схеми вибору цільового ринку підприємства з застосуванням критеріїв сегментації і методів статистичного вибору;
 - Розробка науково-обґрунтованої методики оцінки ефективності розробки нових товарів;
 - Розробка економічної моделі стратегії розвитку збутової мережі поширення товарів;
 - Розробка економічно-обґрунтованого апарату збору даних для планування і проведення рекламної діяльності;
 - Вивчення та розробка економічних моделей персональних продажів товару підприємства.
 

Де я зможу працювати?

Основні посади, на яких можна працювати після закінчення навчання
- Випускники можуть працювати на посадах: керівника та замісника керівника підприємств, установ та організацій;
 - керівника департаменту маркетингу, керівника підрозділів збуту й логістики;
 - керівника підрозділів товарної та цінової політики;
 - керівників підрозділу з маркетингових досліджень;
 - спеціалістів у сферах маркетингового менеджменту та маркетологів-аналітиків;
 - спеціалістів із зв'язків з громадськістю та PR, спеціалістів з інтернет-маркетингу.
 
Основні місця роботи, де можна працювати після закінчення навчання
- Працевлаштування на підприємствах будь-якої організаційно-правої форми (комерційні, некомерційні, державні, муніципальні), у яких випускники працюють як керівники або виконавці маркетингових служб;
 - органи державного та муніципального управління;
 - структури, у яких випускники є підприємцями, що створюють та розвивають власну справу;
 - науково-дослідницькі організації, пов’язані з вирішенням маркетингових проблем;
 - установи системи вищої освіти.
 

                            